De visie van padre Cesar op vegetariërs - Reisverslag uit San Lorenzo, Paraguay van paraguaykuleuven - WaarBenJij.nu De visie van padre Cesar op vegetariërs - Reisverslag uit San Lorenzo, Paraguay van paraguaykuleuven - WaarBenJij.nu

De visie van padre Cesar op vegetariërs

Door: Lucas

19 November 2008 | Paraguay, San Lorenzo

Padre Cesar (onze gastheer) verstaat nog altijd niet hoe het kan dat iemand als Jelke, vrijwillig vegetarisch eet, terwijl er een asado voor je neus staat, waar zelfs de meest hardnekkige anorexist zich voor zou bekeren.
Hij is er van overtuigd dat de reden dat Jelke wat meer slaapt dan Jeroen, Philip en ik, volledig te wijten is aan een tekort aan vlees!:)

Padre Cesar is bovendien vegetariër van tweede orde: de koe is vegetarisch en hij eet enkel de koe!

• 28 November 2008 - 11:41

Stephan Rodenbach:

Wat is nu precies het verschil tussen een barbecue bij ons en een asado , buiten de rituelen met wierook : moeten we volgend jaar eens bij ons proberen , misschien met jou er bij Lucas.
    Ik lees verder met veel spanning en misschien kunnen jullie een boek uitgeven of een multimedia montage maken ? Laat mij maar weten als het zo ver zou zijn.Groetjes en een leerrijke stage gewenst!

Stephan Rodenbach