back to work - Reisverslag uit San Lorenzo, Paraguay van paraguaykuleuven - WaarBenJij.nu back to work - Reisverslag uit San Lorenzo, Paraguay van paraguaykuleuven - WaarBenJij.nu

back to work

Door: Lucas

14 December 2008 | Paraguay, San Lorenzo

Even om alle foute opvattingen te corrigeren na alle vakantieberichten: nu zijn we wel degelijk terug aan het werken.

We hadden 2 weken vakantie, maar dit was omdat we alle vakantie van een half jaar in 1 keer hadden opgenomen.

Enkele dagen geleden was er staking in het ziekenhuis, dus hebben Jeroen in ik enkele dagen gewerkt in een ander ziekenhuis in de Chaco (de woestijn van Paraguay) en Jelke en Philip hebben enkele wachten in ziekenhuizen in Asunción gedaan.

Geef toe: we zijn goed bezig, want we konden ook gewoon vakantie genomen hebben. (maar ik moet toegeven dat dat niet zó evident is in het o zo toeristische Paraguay)

Nu zit Jeroen nog in de Chaco, ik heb pas nog een nachtwacht bij de brandweer gedaan en Philip zit nog in Santani (een ander landelijk ziekenhuis in de Chaco)

Vele Paragayaanse groeten!

• 14 December 2008 - 17:39

Anna Declercq:

aja ! 't werd tijd dat jullie aan 't werk gingen !( grapje )
    Weet je, lucas, je verblijf begint in te korten, hé?
    Geniet er maar van !
    'Ga je goed !
    liefs uit waregem van anna & luc