Annulatie busrit naar Sao Paulo!!! - Reisverslag uit San Lorenzo, Paraguay van paraguaykuleuven - WaarBenJij.nu Annulatie busrit naar Sao Paulo!!! - Reisverslag uit San Lorenzo, Paraguay van paraguaykuleuven - WaarBenJij.nu

Annulatie busrit naar Sao Paulo!!!

Door: Lucas

Blijf op de hoogte en volg

22 December 2008 | Paraguay, San Lorenzo

Plots belde Philip me op: ik moest direct gaan naar de busmaatschappij waar ik mijn ticket bij had geboekt naar Sao Paulo, om Kerstmis te vieren bij mijn tante Johanna, die daar woont.

Blijkbaar had de maatschappij een logistiek probleem, waardoor op de 23ste december, GEEN bussen konden rijden!

Vol stress liep ik naar de busmaatschappij.
Patricia (iemand van het secretariaat van het ziekenhuis hier) bleek goed bevriend te zijn met iemand van de busmaatschappij.

Ze was enkele vakantiefoto’s aan het tonen van onze trip naar het national park Ybycuy (met de prachtige watervallen), toen plots een man van de busmaatschappij zei: ik herken die man op de foto! Hij reist de 23ste naar Sao Paulo, en die busrit is afgelast!

Patricia had daarop dus naar Philip gebeld, die dan naar mij had gebeld.

Eind goed al goed: ik kreeg een busticket van een andere maatschappij, en kon nog altijd de 23ste vertrekken naar Sao Paulo.

Moraal van het verhaal: in Paraguay is het zeeeeer handig om genoeg mensen te kennen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Paraguay, San Lorenzo

Actief sinds 05 Okt. 2008
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 128572

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: