nieuwe foto's op de site - Reisverslag uit San Lorenzo, Paraguay van paraguaykuleuven - WaarBenJij.nu nieuwe foto's op de site - Reisverslag uit San Lorenzo, Paraguay van paraguaykuleuven - WaarBenJij.nu

nieuwe foto's op de site

Door: Lucas

22 December 2008 | Paraguay, San Lorenzo

Dit is de site met de foto's (er staan er ook nog op van in het begin van ons verblijf)

Het kost veel tijd om ze op te laden op Internet, dus staan ze er nog niet allemaal op

• 22 December 2008 - 17:05

Anna Declercq:

waaaaaauw !! wat een reeks mooie en plezante foto's !!!
    'k Zie dat jullie toch veel plezier hadden in die arme landen .
    En..... wat een mooie natuur !
    liefs uit waregem van an & luc

• 27 December 2008 - 16:49

Marnix En Josee:

Lucas,
    bedankt voor het kaartje dat we vandaag ontvingen. We hebben ondertussen al eens de ganse rij van foto's bekeken en je verslagen gelezen. Blijkbaar een interessante stage op ALLE vlak. We wensen je een zalig kerstfeest en prettige nieuwjaarsdagen. We horen je relaas wel als je thuiskomt.